loading...
باشگاه پرسپولیس
مهدی بازدید : 19 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
میثم حسینی پرسپولیسی شد / سیدصالحی می آیدمیثم حسینی مدافع سابق استقلال به پرسپولیس پیوست.
به گزارش سایت گل ،میثم حسینی که سابقه بازی در استقلال را دارد و نیم فصل کذشته از این تیم جدا شد و به نفت رفت ، از این تیم تهرانی به پرسپولیس آمد و با این تیم ثبت کرد.قرارداد حسینی با پرسپولیس دو ساله است .
گفته می شود سید مهدی سیدصالحی خرید بعدی پرسپولیس خواهد بود.
مهدی بازدید : 3104 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
چراغ سبز سید جلال حسینی برای ماندن در پرسپولیسسید جلال حسینی می خواهد در پرسپولیس بماند.
 
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته با قراردادی یک ساله به این تیم پیوسته بود، پس از انجام مذاکره با مدیران باشگاه برای ماندن در این تیم در فصل جدید لیگ برتر چراغ سبز نشان داد.

پیش از این رضا نورمحمدی و محسن بنگر برای ماندن در پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده بودند. البته شجاع خلیل زاده هم در آستانه پرسپولیسی شدن بود اما اگر حسینی هم در این تیم بماند، مشخص نیست وضعیت خلیل زاده در این تیم چگونه می شود. پیش از این گفته می شد اگر حسینی در پرسپولیس بماند خلیل زاده ترجیح می دهد در این تیم بازی نکند.
مهدی بازدید : 2922 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
تلاش يك پرسپوليسي براي ملاقات دايي – كريمي/ مانع بزرگ ؛يكي از نزديكان دايي !
علی کریمی به پرسپولیس بر می گردد یا نه؟ این سوال اصلی هواداران پرسپولیس است و هنوز نمی توان با قاطعیت جوابی برای آن بیان کرد.

داستان علی کریمی و پرسپولیس را همه می دانند و نیازی به توضیح دوباره آن نیست، اما اتفاقات روزهای اخیر باعث شده تا علاقه مندان مرد محبوب پرسپولیس یک بار دیگر امیدوار به بازگشت شماره 8 دوست داشتنی شان به جمع سرخ پوشان تهرانی باشند.

کریم باقری که به عنوان دستیار دایی در پرسپولیس مشغول به کار شده، چراغ اول را روشن کرد و خواستار حضور کریمی در پرسپولیس شد چراکه معتقد است تیم های بزرگ به یک بازیکن بزرگ نیاز دارند تا بتواند در زمین تیم را رهبری کند و کریمی همان مهره ای است که پرسپولیس به آن نیاز دارد و می تواند نقش بزرگتر تیم را ایفا کند.

تلاش های کریم باقری و صحبت های او با دایی باعث شده تا زمزمه های حضور کریمی در پرسپولیس بیشتر شود اما گویا عده ای از اطرافیان دایی دوست ندارند و نمی خواهند که شماره 8 دوباره با پیراهن این تیم در میادین ظاهر شود.

اینکه اطرافیان دایی چه کسانی هستند هم در نوع خودش جالب است. واقعا چه کسانی نمی خواهند کریمی دوباره پیرامون پرسپولیس را بپوشد و این افراد واقعا دوستدار پرسپولیس هستند و به دست خودشان و با مشورت های غلط خود آتش اختلاف و حاشیه های پرسپولیس را بیشتر می کنند؟

کریمی تنها بازیکن از نسل طلایی فوتبال ایران است که همچنان در گستره این رشته وجود دارد. کریمی این روزها همچنان در فوتبال ایران خواهان دارد و از خوزستان و آذربایجان برایش پیغام میفرستند چراکه فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز قصد جذب این ستاره تکرار نشدنی را دارند. کریمی اما هنوز به هیچ پیشنهادی پاسخ نداده چراکه همچنان منتظر پرسپولیس است چون دلش با این تیم بزرگ و پرطرفدار است.

داستان پرسپولیس، کریمی، دایی و رویانیان وارد فاز تازه ای شده و هواداران پرسپولیس هر لحظه اتفاقات پیرامون کریمی را رصد می کنند.

دغدغه اصلی طرفداران پرسپولیس حضور یا عدم حضور علی کریمی در پرسپولیس است و اگر در نهایت جادوگر راهی به جمع قرمزهای پایتخت نیابد باید منتظر شعار«علی کریمی» در استادیوم ها باشیم، همان شعاری که برای علی دایی علیه استیلی سر داده می شود و باعث شد استیلی در پرسپولیس بدترین فصل ممکن را پشت سر بگذارد. حالا شعار استیلی در کمین دایی است آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار می شود یا دایی تدبیر خواهد کرد و اجازه نمی دهد ستاره محبوب مردم تبدیل به معضل بزرگ پرسپولیس شود. کاری که قلعه نوعی برای فرهاد مجیدی انجام داد و با بازگرداندن او به استقلال سکوها رو از خود راضی نگه داشت تا تیمش در پایان لیگ عنوان قهرمانی را کسب کند.

در این بین رویانیان در خط مقدم مخالفان قرار گرفته حتی همین چند روز پیش حرف های عجیبی علیه کریمی زدکه مجبور شد تکذیب کند. او به اصولی اعتقاد دارد که فقط خودش می داند یعنی چه و چه تعریفی دارد. آیا بازگرداندن علی کریمی بر خلاف اصولی اخلاقی سردار است؟

او در امارات هم به هوادارانی که خواهان حضور کریمی دراین این تیم شده اند تاکید کرده اجازه بازگشت شماره 8 را به پرسپولیس نمی دهد.

چیزی که در حال حاضر محرز و مسلم است اینکه نه دایی تمایلی به بازگشت علی کریمی دارد و نه رویانیان؛ فقط هواداران هستند که خواهان بازگشت شماره 8 به تیم محبوب شان هستند. اتفاقی که بعید است شکل بگیرد و این می تواند مقدمه ای بر فصلی پرحاشیه در ارودگاه سرخ ها باشد. آیا سردار و شهریار تدبیر بهتری هم در ذهن خواهند داشت؟
مهدی بازدید : 3155 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
دایی: به تمدید قرارداد کریمی تمایل داریم/ پرسپولیس در رامسر اردو می زندسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز تکلیف علی کریمی با توجه به حضور تیم ملی در قطر مشخص نیست.

علی دایی در حاشیه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در مجموعه ورزشی براداران شهيد صوابی نير اظهار داشت: ما تمایل به تمدید قرارداد علی کریمی داریم که امیدواریم بعد از بازگشت از قطر کریمی تصمیم خود را برای حضور در پرسپولیس بگیرد.

وی گفت: با اضافه شدن بازیكنان ملی پوش به تمرینات پرسپولیس آماده آغاز فصل جدید خواهیم شد. بازیكنان جدیدی از جمله میثم حسینی و سید صالحی به تیم پرسپولیس جذب شده اند.

وی به اردوی تداركاتی این تیم در اردبیل و نیر اشاره كرد و گفت: این اردو به مدت 9 روز در زمین چمن نیر و اردبیل برگزار خواهد شد. احتمالا دو بازی تداركاتی در استان انجام دهیم كه هنوز تیم های مورد نظر مشخص نشده است.

وی اظهار كرد: پس از اردوی اردبیل اردوی بعدی پرسپولیس احتمالا در رامسر برگزار خواهد شد.

وی به آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد و افزود تیم در دو روز گذشته تمرینات خوبی را در اردبیل پشت سر گذاشته و با این وضعیت تا یک ماه آینده به مرز آمادگی در لیگ سیزدهم می رسیم.

تیم فوتبال پرسپولیس از  یکشنبه اردوی تدارکاتی اش را در اردبیل آغاز کرده و قرار است 16 و 18 با دو تیم باشگاهی اردبیل بازی تدارکاتی برگزار کند.
 
حضور تیم فوتبال پرسپولیس در اردبیل همراه با علی دایی سبب شده تا علاقه مندان زیادی در ورزشگاه حاضر شده و به زبان ترکی علی دایی و پرسپولیس را تشویق می کنند.
 
 
 
 
 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا پرسپولیس باعلی دایی بهتر تیجه میگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 46,216
  • کدهای اختصاصی